چگونه منزل خود را با در و پنجره تزئین کنیم؟

 چگونه منزل خود را با در و پنجره تزئین کنیم؟

چگونه می توان با تزیین در و پنجره ها به خانه ی خود جلوه ببخشیمپتینه کاری روی دیوار

بیشتر از هر عامل دیگری، پنجره ها در بیان معماری منازل موثر هستند. پنجره های یک خانه می توانند در اشکال مختلف باشند: بلند، باریک و وسیع و حتی یک آرک در بالا سر داشته باشند. یک تزئین مناسب برای پنجره ها می تواند زیبایی های یک اتاق را چند برابر افزایش دهد. یک پرده مناسب قادر است یک اتاق بی روح را به مکانی آرامش بخش و روح پرور تبدیل کند. همچنین عاملی برای کنترل گرما و سرما و نور باشد. پرده ها جذاب ترین نقطه دید در یک اتاق هستند. بعضی از پنجره ها به خودی خود بسیار زیبا بوده و بنابراین پرده ها و تزئینات آن باید مکمل این زیبائی باشند، نه پوشاننده آن! پنجره های شما چه معمولی، چه زیبا و یا کاربردی، عامل بسیار مهمی در بیان سلیقه و معماری هر ساختمان می باشند.

 

هنگامی که کسی برای بار اول وارد اتاقی می شود چشمانش بی اراده به سمت پنجره ها کشیده می شوند، صرف نظر از اینکه پوشش پنجره ها از پرده سنتی، کرکره ، پارچه ای و یا حتی گیاهان زنده باشند. در اینجا اولین کاری که باید کرد نگاه دقیق به پنجره های خالی و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن است. صرف نظر از شکل و اندازه ، یک پنجره باید به بهترین وجه ممکن تزئین و دکور شود. اندازه و مقیاس پنجره های ناهنجار را می توان با استفاده از چوب پرده های بزرگ تر از عرض پنجره، یا پرده های پهن تر و بلندتر، البته با در نظر گرفتن اندازه های یک اتاق تناسب داد. در برخی اتاقها رادیاتور یا فنکوئل در زیر پنجره قرار گرفته است. در این مواقع استفاه از تور یا حریر عملی ترین و مناسب ترین کار است. مواردی دیگر مثل اینکه آیا پنجره به داخل گشوده می شود و یا به خارج، یا اینکه پنجره بالا رونده است و یا بطور افقی باز می شود نیز باید در طراحی پرده در نظر گرفته شود. در ابراز سلیقه خود آزاد باشید و از اینکه گوشه ای از شخصیت خود را در طرح پرده نمودار کنید واهمه ای نداشته باشید. اما در نظر داشته باشید که این پرده ها هستند که حالت و احساس اتاق را بیان می کنند. پرده های کلاسیکی که والان و کناره طراحی شده دارند صحبت از رسمی بودن می کنند. بالاروهای پفکی و والان های لَخت و ملایم ، فضایی رمانتیک برای مبلمان شما به وجود می آورند.

 نوع و جنس

پارچه و تور بیشتر از هرعاملی در نمای پرده های شما تحول ایجاد می کند. در واقع درجه رسمی بودن پرده ها را طرح و جنس پارچه تعیین می کند. انواع تور و حریر از نوع نازک و و یا ضخیم، بی آنکه نور یا منظره بیرون را کور کنند، قادر هستند نور مستقیم را ملایم کنند و به آرامش اتاق بیفزایند. همزمان با ایجاد یک محیط خلوت ، پرده توری برای جلوگیری دید از بیرون و پوشاندن مناظر نامطلوب بسیار مؤثر می باشند. تورها از انعطاف قابل توجهی برای تزئین پنجره ها برخوردارند.

پرده توری را می توان با چین های ظریف و ملایم آراست. با استفاده از شگردهای تزئینی و طراحی مناسب ، نواقص یک پنجره را می توان برطرف کرد. به عنوان مثال:

۱- یک پنجره بلند و باریک را می توان به توسعه دادن و پهن تر گرفتن کناره های پرده عریض جلوه داد و با شروع کردن پرده از نقطه بالاتر از پنجره به آن ارتفاع داد.

۲- می توان دو پنجره ناهمگون که در کنار هم واقع شده اند را به وسیله استفاده از تنها یک کناره پرده برای هر کدام و با تزئین و جمع کردن آن در جهت مخالف یکدیگر، به صورت جالبی همگون جلوه داد.

۳- و یا برای یکنواخت کردن پنجره های یک اتاق که به اندازه اشکال مختلف هستند از این روش استفاده کرد: اگر که یکی از پنجره ها کوتاه تر از دیگری باشد، چوب پرده و یا والان را به بلندی پنجره دیگر نصب کنید تا هر دو یک قد به نظر بیایند.

سلیقه خود را ابراز کنیدنقاشی ساختمان در کرج

اتاقهای نشیمن و ناهارخوری منازل که معمولاً بیشتر از دیگر اتاقها مورد استفاده هستند بیانگر سبک و سلیقه دکوراسیون شما هستند. اگر مدلهای ساده تر و اسپرت را می پسندید از پرده های سبک، تور یا حریراستفاده کنید. اگر مایلید فضا رسمی و مجلسی تر جلوه کند از والان دراپه یا کرواتی، و یا کناره های آسترشده استفاده نمایید. این مدلها مناسب اکثر پنجره ها می باشند. نوع پارچه و تور، مفصل بودن طرح و یراق و آلات همگی میزان رسمی بودن طرح را بیان می کنند. پرده از نوع کلاسیک یا پارچه های متین و سنگین همراه با تور و طرحی متنوع بیانگر شخصیتی رسمی و سنتی است. امروزه از نظر دکوراسیون ، به اتاق ناهارخوری بیشترین توجه را باید معطوف داشت. این اتاق می تواند عملکردهای متفاوتی در یک خانه داشته باشد . برای مثال به جهت اتاق کار و یا حتی قسمتی از اتاق نشیمن استفاده شود. اگر اتاق ناهارخوری شما فقط برای مواقع رسمی و مهمانی است پرده های شفاف و تورهای مرغوب و کیفیت بالا زیبائی بخش اتاق شما خواهند بود. بخصوص این که این گونه پارچه ها در مجاورت نور چلچراغها و یا نور آفتاب جذاب و درخشنده جلوه می کنند. اگر اتاق ناهارخوری شما قسمتی از اتاق نشیمن شما را تشکیل می دهد، پارچه هایی که خاصیت کنترل نور خورشیدی را داشته باشند و در عین زیبائی و جذابیت بتوانند دید از بیرون به داخل منزل را محدود کنند، توصیه می شوند. به هر حال از هر موقعیتی برای بیان احساس و سلیقه دکوراسیون خود استفاده کنید، حتی در مورد نقاط پر رفت و آمد خانه!

 سرویسهای بهداشتی منزل

مهمترین نکته در مورد پنجره دستشویی های منازل، ممنوعیت و کنترل دید از خارج به داخل توالت می باشد. برای این فضاها پرده ای که در مواقع لزوم بشود آن را کنار زد و یا بالا برد قابل استفاده می باشد. شید و تور می تواند مناسب باشد. به خاطر وجود رطوبت هرگز از پارچه ابریشمی استفاده نکنید. به طور کلی سادگی در نوع پارچه پرده، طراحی پرده و دکور مناسب ترین راه حل است.

آشپزخانه

به طور کلی فضای آشپزخانه، به نور فراوانی احتیاج دارد، چه نور طبیعی و چه نورغیرطبیعی، تورهای حاشیه ای مخصوص آشپزخانه به اندازه های ۳۰الی ۹۰ سانت با کناره های هماهنگ، پرده های نیمه که با رنگ و نقوش خود صمیمیت و شادی به فضا می دهند مناسب می باشند ولی از ورود نور جلوگیری نمی کنند. به دلیل این که پرده های آشپزخانه زود کثیف می شوند” بهتر است پرده ها از جنس پارچه های قابل شستشو و با طرح های ساده باشند. این فضا معمولا مملو از وسائل شفاف و درخشنده و سطوح سنگی و سرد می باشد . بنابراین سعی کنید برای افزودن به گرمی و صمیمیت ، از رنگهای شاد و فانتزی استفاده کنید.

اتاق کار و اتاق نشیمن یا تلویزیون

در این اتاقها اغلب کامپیوتر، قفسه کتاب، تلویزیون، اسباب بازی کودکان و مبلمان نرم و راحت مرکزیت و اهمیت بیشتری را دارند. تزئینات و دکوراسیون ، پرده ها را متین و ملایم و در عین حال قابل باز و بسته شدن انتخاب فرمایید. شید، تور یا حریر با یک والان ساده فضائی راحت و گرم برای اتاق کار ایجاد می کنند. برای اتاق نشیمن یا تلویزیون هر نوع پرده کرکره و یا پرده پارچه ای با طرح ملایم و ساده به خوبی انجام وظیفه می کند.

راه حل هایی برای کنترل گرما و سرما:نقاشی ساختمان در کرج

پنجره های بزرگ و زیبا بسیار به چشم دلپذیر می آیند، اما از طرفی هم مشکلات زیادی برای گرم و یا خنک کردن اتاق ایجاد می کنند. با کمک پرده ها و دیگر تزئینات می توان به این مشکل فائق آمد. بعضی از انواع پارچه ها طبیعتا عایق های خوبی هستند.پارچه های مقاوم در برابر آفتاب:

هیچ چیز به سرعت آفتاب پارچه ها را از بین نمی برد! اگر در مناطق پرآفتاب زندگی می کنید، یا پنجره ای دارید که دائماً آفتاب گیر است، بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که کمرنگ بوده و نور آفتاب را دفع می کنند و در نتیجه کمتر رنگ خود را از دست می دهند. از طرفی پارچه های تیره نور خورشید را جذب کرده و رنگ خود را می بازند. برای محافظت پرده ها از نور خوررشید و اشعه ماورای بنفش بهتر است که پرده را آستری سفید بدهید و یا پشت آنها از تور یا شید استفاده کنید. مواد مصنوعی و پلی استر بیشتر در مقابل نور آفتاب مقاوم هستند و هر دوی آنها رنگشان را ثابت نگاه می دارند. الیاف استتات را در بعضی موارد با ابریشم و کتان مخلوط می کنند تا مقاوم تر باشند.

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که بخواهید پرده های منزل را خود طراحی کنید و بدوزید. قبل از اینکه به چنین کاری دست بزنیدچند نکته زیر را در نظر بگیرید: اول طرح و نقشه و اندازه پرده ها را کاملاً مشخص کنید. سپس محل کار خود را از قبل تعیین کنید و اندازه کافی سطح مناسب را برای کار در نظر بگیرید.

سپس مناسب ترین نوع و جنس پارچه و تور را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که آیا به آستر نیاز دارید یا خیر. با اندازه گیری و برش دقیق، پروژه دکوراسیون شما حتی پر از لذت و موفقیت خواهد بود!

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: رنگ آمیزی ساختمان, , رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1393
چگونه بتونه درست کنیم؟

نقاشی ساختمان به صورت مدرن و جدید در تهران و کرج

 چگونه بتونه درست کنیم؟

روش ساخت بتونه

برای پتینه برجسته روی دیوار، بتونه را چگونه درست کنیم که ترک نخورد؟

برای ساخت بتونه ای که ترک نخورد بهتر است به مواد بتونه شکر و سفیده تخم مرغ اضافه کنید . هم بسیار محکم می شود و هم ترک نمی خورد.

همه کارهایی که در بالا گفته شده را می توان انجام داد، اما راحت تر است که بتونه را آماده تهیه کنید.

برای رفع لكه هایی كه به صورت ترك های ریز هستند باید از بتونه استفاده كنیم كه در ادامه به روش ساخت بتونه و نحوه ترمیم ترك می پردازیم.

انواع بتونه

ما دو نوع بتونه داریم 1- بتونه روغنی 2- بتونه معمولی

1- بتونه روغنی برای دیوارهایی كه رنگ روغنی دارند استفاده می شوند.

2- بتونه معمولی برای دیوارهایی كه رنگ پلاستیك دارند استفاده می شوند.اكنون روش ساخت بتونه روغنی را مشاهده می كنید

مقداری روغن الف و پودر مل اضافه میكنیم كه البته در ادامه باید رنگ روغنی به آن اضافه كرد. نكته ای كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه باید از رنگ روغن براق استفاده كنیم. در غیر اینصورت بتونه حالت چروك مانند می شود

اضافه كردن روغن الف الزامی و حتمی نیست. در این مرحله دیگر بتونه ی روغنی آماده است.

تركی را كه بر روی دیوار مشاهده می کنید و اینکه با رنگ روغنی به وجود آمده ، برای رفع آن باید ابتدا با نوك كاردك مقداری آن ار تراش داد. این درز برای آن است كه بتونه به دیوار نفوذ كند.

در مرحله بعد باید بگذاریم بتونه خشك شود و بعد دیوار برای نقاشی آماده است.

حال روش ساخت بتونه رنگ پلاستیك را می بینید.

همانطور كه می بینید ابتدا پودر مل را روی تخته در مرحله بعد مقداری آب ریخته و آن را با آب مخلوط می كنیم ریخته در این مرحله بتونه رنگ پلاستیك آماده است كه این بتونه برای دیوارهای با رنگ پلاستیك كاربرد دارد كه بیشتر هم سقف را با آن رنگ پوشش می دهند برای رفع آن باید با ملات گچ آن را پوشاند و در مرحله بعد باید بتونه روی گچ كشید.

 روش ساخت ملات گچ :

ابتدا مقداری آب داخل استانبولی ریخته و بعد گچ را به آب اضافه می كنیم و حدود 10 الی 15دقیقه صبر می كنیم تا خودش را بگیرد.

حال باید با ملات روی لكه را بپوشانیم پس از كشیدن بعد از 24 ساعت روی ان را با سمباده ساب می زنیم ، بعد بتونه درست می كنیم.

ملات گچ باید به مدت 1 روز صبر كنید تا ملات خشك شود پودر مل را روی تخته ریخته

وسط پودر را باز كرده بعد رنگ روغنی براق را به آن اضافه و بعد آب را اضافه كرده و آن ها را مخلوط می كنیم و اضافه می كنیم، در مرحله بعد باید با كاردك بتونه را روی ملات گچی كه خشك شده بكشیم

بعد از بتونه هم باید 1 شبانه روز صبر كنیم تا بتونه خشك شود.

در مرحله بعد روی بتونه ار سمباده می زنیم و سپس روی آنرا با یك پارچه تمیز پاك می كنیم تا گرد و خاك آن گرفته شود و وقتی رنگ روی بتونه می آید حالت زبری نداشته باشد و دیوار آماده رنگ زدن است. بد نیست كه در خاتمه لكه هایی را مشاهده كنید كه با ملات گچ پوشانده شده

ابتدا مواد مورد نیاز برای بتونه كاری (پودر مل، روغن بتونه و رنگ) را تهیه نمایید و سوراخ های روی دیوار را با استفاده از یك كاردك مناسب با بتونه پر كنید. پس از خشك شدن بتونه، روی سطح دیوار را سمباده ای نرم كشیده و كاملا صیقلی نمایید. اكنون زمینه كار آماده است و می توانید آن را با رنگ بپوشانید. روش بسیار ساده و در عین حال هنری پتینه كاری می تواند سطح دیوار را به طرز خاص و متفاوتی پوشش دهد. برای اجرای این روش نیازی به داشتن تجربه نیست. فقط كافی است مقداری رنگ (كار با رنگ پلاستیك بسیار راحت تر است) از رنگ های مورد نظرتان تهیه نمایید و با تكه اسفنج مرطوبی كار رنگ آمیزی را شروع كنید.

این همه نکاتی جالب درباره بتونه ها:

بتونه‌ها، خمیرهای نرم و چسبناکی‌اند که به کندی در هوا خشک می‌شوند و برای پرکردن شکاف‌ها و منافذ، به ویژه در بخاری مصرف می‌شود. مهم‌ترین انواع بتونه‌ها عبارت است از :

بتونه شیشه: که از مخلوط پودر کربنات کلسیم و روغن کتان تهیه می‌شود و در هوا نسبتاً به سرعت خشک و سخت می‌شود. اما پس از سخت شدن، دوباره در روغن کتان به صورت خمیر نرم و قابل استفاده در می‌آید.

بتونه آبی: که در تهیه آکواریم مصرف دارد و از مخلوط کردن پودر اکسید سرب (Pbo) با روغن کتان بدست می‌آیند. بتونه گلسیرین و اکسید سرب: از اختلاط اکسید سرب و گلسیرین تهیه می‌شود و در مقابل آب، اسید و قلیا مقاوم است و پس از 45 دقیقه سفت می‌شود و برای بتونه کردن چوب، شیشه، چینی، سرامیک و اشیای سنگی مصرف دارد.

گرد بتونه: که به صورت آرد سفید رنگی شامل چهار قسمت گچ پخته و یک قسمت صمغ عربی است و در موقع استفاده، آن را در آب و یا محلول اسید بوریک به صورت خمیر در می‌آورند و با آن اشیای ظریف ساخته شده از سنگ سفید، چینی، و شاخ سفید را بتونه می‌کنند.

برای ساخت بتونه، پودر مل و پودر سینکا و روغن الف را با هم مخلوط می کنید. برای اینکه بتونه شما سفت تر باشد مقدار پودر ها را زیاد میکنید و برای اینکه بتونه ی شما شل تر بشود مقدار روغن الف را اضافه تر میکنید….. اول بتونه رو از بازار میخرید بعد تو یه سطل به اندازه آب میریزید بعد کم کم داخل آن بتونه میریزید و خوب هم میزنید تا مثل خمیر بازی یکم شل شود، بعد استفاده میکنید

بهتره از گچ استفاده کنید چون بهتر است اول جای مورد نظر رو بزنید تا کامل بریزد و بعد اگر از گچی که کمی باقی مانده است، تا سفت شود، استفاده کن و بعد از بتونه رنگ کاری استفاده کن

خدمات نقاشی ساختمان در سراسرایران به صورت مدرن

نقاشی ساختمان

, نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان

, نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره

, نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان

 

, نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: خدمات نقاشی ساختمان ایران نقاشی ساختمان , نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان , نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان , نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1393
چگونه بتونه نقاشی ساختمان درست کنیم

 چگونه بتونه درست کنیم؟

روش ساخت بتونه

برای پتینه برجسته روی دیوار، بتونه را چگونه درست کنیم که ترک نخورد؟

برای ساخت بتونه ای که ترک نخورد بهتر است به مواد بتونه شکر و سفیده تخم مرغ اضافه کنید . هم بسیار محکم می شود و هم ترک نمی خورد.

همه کارهایی که در بالا گفته شده را می توان انجام داد، اما راحت تر است که بتونه را آماده تهیه کنید.

برای رفع لكه هایی كه به صورت ترك های ریز هستند باید از بتونه استفاده كنیم كه در ادامه به روش ساخت بتونه و نحوه ترمیم ترك می پردازیم.

انواع بتونه

ما دو نوع بتونه داریم 1- بتونه روغنی 2- بتونه معمولی

1- بتونه روغنی برای دیوارهایی كه رنگ روغنی دارند استفاده می شوند.

2- بتونه معمولی برای دیوارهایی كه رنگ پلاستیك دارند استفاده می شوند.اكنون روش ساخت بتونه روغنی را مشاهده می كنید

مقداری روغن الف و پودر مل اضافه میكنیم كه البته در ادامه باید رنگ روغنی به آن اضافه كرد. نكته ای كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه باید از رنگ روغن براق استفاده كنیم. در غیر اینصورت بتونه حالت چروك مانند می شود

اضافه كردن روغن الف الزامی و حتمی نیست. در این مرحله دیگر بتونه ی روغنی آماده است.

تركی را كه بر روی دیوار مشاهده می کنید و اینکه با رنگ روغنی به وجود آمده ، برای رفع آن باید ابتدا با نوك كاردك مقداری آن ار تراش داد. این درز برای آن است كه بتونه به دیوار نفوذ كند.

در مرحله بعد باید بگذاریم بتونه خشك شود و بعد دیوار برای نقاشی آماده است.

حال روش ساخت بتونه رنگ پلاستیك را می بینید.

همانطور كه می بینید ابتدا پودر مل را روی تخته در مرحله بعد مقداری آب ریخته و آن را با آب مخلوط می كنیم ریخته در این مرحله بتونه رنگ پلاستیك آماده است كه این بتونه برای دیوارهای با رنگ پلاستیك كاربرد دارد كه بیشتر هم سقف را با آن رنگ پوشش می دهند برای رفع آن باید با ملات گچ آن را پوشاند و در مرحله بعد باید بتونه روی گچ كشید.

 روش ساخت ملات گچ :

ابتدا مقداری آب داخل استانبولی ریخته و بعد گچ را به آب اضافه می كنیم و حدود 10 الی 15دقیقه صبر می كنیم تا خودش را بگیرد.

حال باید با ملات روی لكه را بپوشانیم پس از كشیدن بعد از 24 ساعت روی ان را با سمباده ساب می زنیم ، بعد بتونه درست می كنیم.

ملات گچ باید به مدت 1 روز صبر كنید تا ملات خشك شود پودر مل را روی تخته ریخته

وسط پودر را باز كرده بعد رنگ روغنی براق را به آن اضافه و بعد آب را اضافه كرده و آن ها را مخلوط می كنیم و اضافه می كنیم، در مرحله بعد باید با كاردك بتونه را روی ملات گچی كه خشك شده بكشیم

بعد از بتونه هم باید 1 شبانه روز صبر كنیم تا بتونه خشك شود.

در مرحله بعد روی بتونه ار سمباده می زنیم و سپس روی آنرا با یك پارچه تمیز پاك می كنیم تا گرد و خاك آن گرفته شود و وقتی رنگ روی بتونه می آید حالت زبری نداشته باشد و دیوار آماده رنگ زدن است. بد نیست كه در خاتمه لكه هایی را مشاهده كنید كه با ملات گچ پوشانده شده

ابتدا مواد مورد نیاز برای بتونه كاری (پودر مل، روغن بتونه و رنگ) را تهیه نمایید و سوراخ های روی دیوار را با استفاده از یك كاردك مناسب با بتونه پر كنید. پس از خشك شدن بتونه، روی سطح دیوار را سمباده ای نرم كشیده و كاملا صیقلی نمایید. اكنون زمینه كار آماده است و می توانید آن را با رنگ بپوشانید. روش بسیار ساده و در عین حال هنری پتینه كاری می تواند سطح دیوار را به طرز خاص و متفاوتی پوشش دهد. برای اجرای این روش نیازی به داشتن تجربه نیست. فقط كافی است مقداری رنگ (كار با رنگ پلاستیك بسیار راحت تر است) از رنگ های مورد نظرتان تهیه نمایید و با تكه اسفنج مرطوبی كار رنگ آمیزی را شروع كنید.

این همه نکاتی جالب درباره بتونه ها:http://naghashi.org/

بتونه‌ها، خمیرهای نرم و چسبناکی‌اند که به کندی در هوا خشک می‌شوند و برای پرکردن شکاف‌ها و منافذ، به ویژه در بخاری مصرف می‌شود. مهم‌ترین انواع بتونه‌ها عبارت است از :

بتونه شیشه: که از مخلوط پودر کربنات کلسیم و روغن کتان تهیه می‌شود و در هوا نسبتاً به سرعت خشک و سخت می‌شود. اما پس از سخت شدن، دوباره در روغن کتان به صورت خمیر نرم و قابل استفاده در می‌آید.

بتونه آبی: که در تهیه آکواریم مصرف دارد و از مخلوط کردن پودر اکسید سرب (Pbo) با روغن کتان بدست می‌آیند. بتونه گلسیرین و اکسید سرب: از اختلاط اکسید سرب و گلسیرین تهیه می‌شود و در مقابل آب، اسید و قلیا مقاوم است و پس از 45 دقیقه سفت می‌شود و برای بتونه کردن چوب، شیشه، چینی، سرامیک و اشیای سنگی مصرف دارد.

گرد بتونه: که به صورت آرد سفید رنگی شامل چهار قسمت گچ پخته و یک قسمت صمغ عربی است و در موقع استفاده، آن را در آب و یا محلول اسید بوریک به صورت خمیر در می‌آورند و با آن اشیای ظریف ساخته شده از سنگ سفید، چینی، و شاخ سفید را بتونه می‌کنند.

برای ساخت بتونه، پودر مل و پودر سینکا و روغن الف را با هم مخلوط می کنید. برای اینکه بتونه شما سفت تر باشد مقدار پودر ها را زیاد میکنید و برای اینکه بتونه ی شما شل تر بشود مقدار روغن الف را اضافه تر میکنید….. اول بتونه رو از بازار میخرید بعد تو یه سطل به اندازه آب میریزید بعد کم کم داخل آن بتونه میریزید و خوب هم میزنید تا مثل خمیر بازی یکم شل شود، بعد استفاده میکنید

بهتره از گچ استفاده کنید چون بهتر است اول جای مورد نظر رو بزنید تا کامل بریزد و بعد اگر از گچی که کمی باقی مانده است، تا سفت شود، استفاده کن و بعد از بتونه رنگ کاری استفاده کن

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,خدمات نقاشی ساختمان , ,نقاشی ساختمان ,نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان , ,نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان ,نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت کاغذ دیواری *** فروش کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری , قیمت کاغذ دیواری , کاتالوگ کاغذ دیواری *** کاغذ دیواری اتاق , کاغذ دیواری اتاق بچه , کاغذ دیواری اتاق کودک , انواع کاغذ دیواری اتاق , کاغذ دیواری کودک , کاغذ دیواری اتاق خواب , کاغذ دیواری اتاق نوزاد *** کاغذ دیواری پوستری , کاغذ دیواری قابل شستشو , کاغذ دیواری ایرانی , کاغذ دیواری خارجی , جدیدترین کاغذ دیواری , کاغذ دیواری ارزان , انواع کاغذ دیواری جدید *** دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری , طراحی کاغذ دیواری منزل , دکوراسیون کاغذ دیواری , طرح داخلی با کاغذ دیواری , طرح خانه با کاغذ دیواری *** کاغذ دیواری مدرن , کاغذ دیواری منزل , کاغذ دیواری خانه , طرح کاغذ دیواری , مدل کاغذ دیواری , آلبوم کاغذ دیواری , عکس کاغذ دیواری , نمونه کاغذ دیواری , گالری کاغذ دیواری , طرح انواع کاغذ دیواری رنگ آمیزی ساختمان *** رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان *** رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز *** رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت نقاشی تهران و نقاشی کرج *** نقاشی در تهران , خدمات ساختمانی در تهران , رنگ آمیزی در تهران , رنگ کردن در تهران , نقاشی خانه در تهران , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی آپارتمان در تهران , نقاشی اتاق در تهران *** نقاشی در کرج , خدمات ساختمانی در کرج , رنگ آمیزی در کرج , رنگ کردن در کرج , نقاشی خانه در کرج , نقاشی ساختمان در کرج , نقاشی آپارتمان در کرج , نقاشی اتاق در کرج رنگ کردن و رنگ کاری ساختمان رنگ کردن خانه , رنگ کردن ساختمان , رنگ کردن مسکن , رنگ کردن آپارتمان , رنگ کردن دیوار , رنگ کردن سقف , رنگ کردن اتاق , رنگ کردن اتاق خواب , رنگ کردن منزل , رنگ کردن مغازه , رنگ کردن اتاق کودک , رنگ کردن دفتر کار , رنگ کردن مسکن مهر , رنگ کردن محل کار , رنگ کردن اداره , رنگ کردن پارکینگ , رنگ کردن راه پله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
نگه داری از دیوار رنگ شده ساختمان در تهران و کرج

 چگونه از دیوار رنگی خود مراقبت کنیم؟

نگه داری از دیوار رنگ شده ساختمان در تهران و کرج

برای محافظت از دیوار های رنگی باید به نکات زیر توجه کنیم:

۱ -همیشه سعی کنید اسباب ها و اثاثیه ها و کمد ها و میزها را از دیوار با فاصله نگه دارید چون ممکن است پس از مدتی این وسایل بر روی دیوار ایجاد لک و خش کنند.

۲ – با کیفیت ترین دیوار ها، دیوار هایی هستند که حجم رنگ براق آنها نسبت به مات بیشتر باشد پس سعی کنید در هنگام نقاشی ساختمان خود میزان رنگ براق خود را افزایش دهید و یا از رنگهایی با کیفیت بالا استفاده کنید چون این کار باعث می شود شما در هنگام شستن دیوار خود بتوانید چندین مرحله این کار را انجام دهید، بدون آنکه بر روی دیوار شما آثار دستمال کشیدن بوجود آید.

به یاد داشته باشید که در نقاشی ساختمان هر وقت دیوار شما دارای موج باشد، استفاده از رنگ های براق باعث می شود که دیوار موج های خود را نمایان کند استفاده در چنین مواقعی پیشنهاد نمی شود، شما می توانید رنگ دیوار ها را به صورت نیمه براق استقاده کنید که براقیت رنگ، دست نقاش ساختمان می باشد. استفاده از رنگ های مات برای نمایان نشدن موج دیوار به کار می رود

اگر منزل یا محل کار شما فضای کمی دارد، شما میتوانید از رنگ های روشن استفاده کنید که این کار موجب جلوه دادن به نمای داخل ساختمان و نشان دادن نما بیشتر به خانه شما را فراهم می آورد

3- اگر رنگ دیوار کیفیت بالایی داشته باشد شما میتوانید بر روی دیوار پلیش بکشید که باعث براقیت و زیبایی زیاد منزل شما می شود.

۴ – هیچ وقت سعی نکنید دیوار منزلتان را به مدت طولانی مرطوب نگه دارید، چون باعث پوسیدگی رنگ و طبله شدن می شود.

۵ – سعی کنید از چسباندن چسب های شیشه ای و کاغذی جداً خودداری فرمایید چون باعث لک بر روی دیوار و آسیب رسیدن به رنگ میشود.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,خدمات نقاشی ساختمان , ,نقاشی ساختمان ,نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان , ,نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان ,نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت کاغذ دیواری *** فروش کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری , قیمت کاغذ دیواری , کاتالوگ کاغذ دیواری *** کاغذ دیواری اتاق , کاغذ دیواری اتاق بچه , کاغذ دیواری اتاق کودک , انواع کاغذ دیواری اتاق , کاغذ دیواری کودک , کاغذ دیواری اتاق خواب , کاغذ دیواری اتاق نوزاد *** کاغذ دیواری پوستری , کاغذ دیواری قابل شستشو , کاغذ دیواری ایرانی , کاغذ دیواری خارجی , جدیدترین کاغذ دیواری , کاغذ دیواری ارزان , انواع کاغذ دیواری جدید *** دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری , طراحی کاغذ دیواری منزل , دکوراسیون کاغذ دیواری , طرح داخلی با کاغذ دیواری , طرح خانه با کاغذ دیواری *** کاغذ دیواری مدرن , کاغذ دیواری منزل , کاغذ دیواری خانه , طرح کاغذ دیواری , مدل کاغذ دیواری , آلبوم کاغذ دیواری , عکس کاغذ دیواری , نمونه کاغذ دیواری , گالری کاغذ دیواری , طرح انواع کاغذ دیواری رنگ آمیزی ساختمان *** رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان *** رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز *** رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت نقاشی تهران و نقاشی کرج *** نقاشی در تهران , خدمات ساختمانی در تهران , رنگ آمیزی در تهران , رنگ کردن در تهران , نقاشی خانه در تهران , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی آپارتمان در تهران , نقاشی اتاق در تهران *** نقاشی در کرج , خدمات ساختمانی در کرج , رنگ آمیزی در کرج , رنگ کردن در کرج , نقاشی خانه در کرج , نقاشی ساختمان در کرج , نقاشی آپارتمان در کرج , نقاشی اتاق در کرج رنگ کردن و رنگ کاری ساختمان رنگ کردن خانه , رنگ کردن ساختمان , رنگ کردن مسکن , رنگ کردن آپارتمان , رنگ کردن دیوار , رنگ کردن سقف , رنگ کردن اتاق , رنگ کردن اتاق خواب , رنگ کردن منزل , رنگ کردن مغازه , رنگ کردن اتاق کودک , رنگ کردن دفتر کار , رنگ کردن مسکن مهر , رنگ کردن محل کار , رنگ کردن اداره , رنگ کردن پارکینگ , رنگ کردن راه پله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
چگونه دیوار آجری را رنگ آمیزی نماییم

 چگونگی رنگ آمیزی دیوار آجری

چگونه دیوار آجری را رنگ آمیزی نماییم

نقاشی دیوار آجری سبک خاص خود را دارد و بیشتر برای زیبایی دیوار استفاده می شود و هدف دیگری را دنبال نمی کند.

اگر شما قصد نقاشی دیواری آجری دارید حتما قبل از شروع به کار ترک های دیوار را بپوشانید تا روند رنگ آمیزی بدون مشکل پیش برود.

قدم اول: تمیز کردن آجر

شما حتما باید دیوار را به وسیله ی فشار آب کاملا شستشو نمایید تا خیالتان از بابت گرد و خاک و کپک ها راحت باشد. در صورتی که دوست دارید دیوار در آینده کپک نزند می توانید از محلول آب و صابون برای این کار استفاده نمایید و آن را به فشار به دیوار بپاشید. برای ادامه ی کار باید چند روز صبر نمایید تا آجرها کاملا خشک شود و هیچ گونه نم و رطوبتی در آن باقی نماند.

قدم دوم: پاک کردن رنگ های قدیمی و ملاتhttp://naghashi.org/

در صورتی که دیوار قبلا رنگ آمیزی شده و پوسته هایی از آن رنگ قدیمی باقی مانده است، به وسیله ی کاردک آنها را پاک نمایید تا هیچ گونه مواد اضافی و ملات بر روی دیوار باقی نماند.

قدم سوم: آستر کشی

http://naghashi.org/

 

قبل از رنگ آمیزی باید آستر مورد نظرتان را بر روی دیوار بپاشید تا رنگ اصلی ایستادگی و دوام بالایی داشته باشد و در اثر رطوبت و آفتاب تغییر رنگ ندهد و یا اینکه به صورت پوسته در نیاید.

قدم چهارم: درزگیری و بتونه کاری

پس از آستر کشی بندها و سوراخ هایی که به مرور زمان به وجود آمده است را با بتونه پر کنید تا زیبایی و یک دست بودن دیوار کاملا حفظ شود.

قدم پنجم: رنگ آمیزی

حالا نوبت به رنگ نهایی است. بسته به سلیقه تان می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.سپس با قلم مو 3/4 اینچی شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید.به شما پیشنهاد می کنیم برای بهتر شدن رنگ حتما 2 بار فرایند رنگ آمیزی را تکرار نمایید.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: *** نقاشی در تهران , خدمات ساختمانی در تهران , رنگ آمیزی در تهران , رنگ کردن در تهران , نقاشی خانه در تهران , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی آپارتمان در تهران , نقاشی اتاق در تهران *** نقاشی در کرج , خدمات ساختمانی در کرج , رنگ آمیزی در کرج , رنگ کردن در کرج , نقاشی خانه در کرج , نقاشی ساختمان در کرج , نقاشی آپارتمان در کرج , نقاشی اتاق در کرج رنگ کردن و رنگ کاری ساختمان رنگ کردن خانه , رنگ کردن ساختمان , رنگ کردن مسکن , رنگ کردن آپارتمان , رنگ کردن دیوار , رنگ کردن سقف , رنگ کردن اتاق , رنگ کردن اتاق خواب , رنگ کردن منزل , رنگ کردن مغازه , رنگ کردن اتاق کودک , رنگ کردن دفتر کار , رنگ کردن مسکن مهر , رنگ کردن محل کار , رنگ کردن اداره , رنگ کردن پارکینگ , رنگ کردن راه پله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
چگونگی حرکت دست برای نقاشی ساختمان

 چگونگی حرکت دست برای نقاشی ساختمان

http://naghashi.org/

چگونگی حرکت دست برای نقاشی یکپارچه و کامل آن:

ابتدا قلم مناسب را انتخاب کنید.

مقدار مناسب رنگ را با یک سوم اول قلم برداشته و سپس به شکل عدد ۱۱ دو خط موازی می کشیم تا همه رنگ روی قلم از آن خارج شود و برای یک پارچه درآمدن کار و اینکه رنگ زیاد و کم نشود، به صورت افقی آن را کامل پر می کنیم. سپس برای اینکه کار تکمیل شود سپس عمودی و بسیار آرام روی کار می کشیم تا دیگر رنگ در یک جا به صورت گلوله  و یا شره نماند. توجه داشته باشید که نور از کدام سمت به ساختمان می تابد. از هر طرف که تابید اگر سقف بود، حرکت عمودی آخر آن به سمت نور باشد تا ردی از قلم به جا نماند.http://naghashi.org/

 اگر روی دیوار بود ابتدا، از محل تابش نور لبه پنجره تابش کار را شروع می کنیم تا زاویه نور با زاویه رنگ یک دست و یکنواخت شود.

سعی کنید حداقل بعد از استفاده از روغن الف، روی کار ، ۳دست کامل رنگ زده شود تا دوام آن و زیبایی آن به نحو دلخواه شما باشد.

دست سوم یا رویه اصلی کار:

در تمام مراحل نقاشی مهم ترین مرحله می باشد. سعی کنید دوخت به صورتی باشد که به هیچ عنوان خشکی و خیسی کار در زوایه های دیوار معلوم نباشد و هر دیوار را که شروع کردید ، کامل کنید و به پایان برسانید و بعد دیوار دیگر را شروع کنید.http://naghashi.org/

*** رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان

*** رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز

*** رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت

 نقاشی تهران و نقاشی کرج

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: *** رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان *** رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز *** رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت نقاشی تهران و نقاشی کرج ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
چطور و چگونه فضای بیرونی خانه را خود را نقاشی کنیم؟

 چطور و چگونه فضای بیرونی خانه را خود را نقاشی کنیم؟

آيا تصور مي‌كنيد كه نقاشي فضاي بيروني خانه به سادگي زدن چند لايه رنگ بر ديوار و منتظر ماندن براي خشك شدن آن است؟! شايد تصور شما تا حدودي درست باشد، اما در اين خصوص نكاتي وجود دارد كه رعايت آن‌ها نقاشي را آسان‌تر مي‌كند و باعث مي‌شود نتيجه كار تا حد زيادي حرفه‌اي و بدون نقص به نظر برسد.

 وسايل مورد نياز:

 2 عدد قلم‌موي رنگ با كيفيت بالا

سنباده

رنگ و بتونه

پوشش پلاستيكي

 قدم اول

مواد و وسايل با كيفيت خريداري كنيد. اكثر افراد سعي مي‌كنند با خريد قلم‌موها و لوازم اوليه ارزان‌تر در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنند. در حقيقت به اندازه پولي كه مي‌پردازيد ميزان كيفيت و مرغوب بودن وسيله خريداري شده را تضمين مي‌كنيد. توصيه مي‌كنيم براي خريد قلم موي رنگ، حساسيت به خرج ندهيد و مرغوب‌ترين آن را تهيه كنيد (يك عدد بزرگ براي سطوح و يك عدد كوچك براي گوشه‌ها). قول مي‌دهيم كه ضرر نخواهيد كرد، زيرا هم مي‌توانيد آن قلم‌موها را مدت‌ها استفاده كنيد و هم كار با قلم‌موي با كيفيت بسيار آسان‌تر و لذت‌بخش است.

 قدم دوم

سبك و نوع نقاشي خود را تعيين كنيد. دو نوع نقاشي وجود دارد؛ نقاشي پايه آب و نقاشي رنگ روغن.

 قدم سوم

رنگ قوطي‌ها را با هم مخلوط كنيد. زيرا ممكن است در 10 قوطي رنگ كه همگي يك كد دارند و هم‌رنگ اند، مقداري تفاوت هم وجود داشته باشد. اين تفاوت هرچند كم و جرئي است، اما باز هم در نهايت پس از اتمام كار ناهماهنگ بودن رنگ‌ها و تفاوت‌ احساس مي‌شود.

 قدم چهارم

هنگام سنباده كشيدن ديوارها، ابتدا پوشش پلاستيكي را روي زمين پهن كنيد تا مشكل تميز كردن كف و پاك كردن رنگ‌هاي چكيده شده را نداشته باشيد.

 قدم پنجم:

آزادانه و بدون محدوديت از بتونه استفاده كنيد. اگر زيرسازي و بتونه‌كشي كار به خوبي انجام شود، به رنگ كمتري نياز خواهيد داشت و بسيار به صرفه است. پس از بتونه‌كاري اجازه دهيد 24 تا 36 ساعت بگذرد تا بتونه‌ها كاملا خشك شوند.

حال به رنگ آمیزی بپردازید و لایه های رنگ را با قلمو روی هم قرار دهید. هنگام استفاده از نردبان مراقب خود باشید.,خدمات نقاشی ساختمان ,

,نقاشی ساختمان

,نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان ,

,نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره

, نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان

,نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,خدمات نقاشی ساختمان , ,نقاشی ساختمان ,نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان , ,نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان ,نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر کرج

 نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر کرج

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید

 

. خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد —————————*-*-*————————— کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید منتظر تماس شما هستیم —————————*-*-*————————— نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز – کرج بنیاد  -  مرکز شهر کرج – مصباح کرج – سرحدآباد – ساسانی (شهید صدوقی) – آسارا – ماهدشت – شهرک استاندارد – چهارراه طالقانی – رزکان – واریان شهر – نوروز اباد و شیخ آباد – ولدآباد – اتحاد – شهرک استادان – اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد – آسیاب برجی – اصفهانی‌ها – اکبرآباد – اوقافی(کوی امامیه) – باغستان – المهدی – محله بهار – جهانشهر – جوادآباد – چهارصددستگاه کرج – حاجی‌آباد – حسن‌آباد – حسین‌آباد حصار – حصار بالا – حصارک – حیدرآباد – خیابان فردوسی – شهرک خرمدشت – دهقان‌ویلا – دولت‌آباد – رزکان نو – زیبادشت – سرجوب – یزدیها. بهمن ۱۶ – سهرابیه – شاهین ویلا – شهر صنعتی – شهرک ۱۱۰ – جعفرآباد (جعفریه) – مشکین دشت شهرک امام – شهرک امام رضا – شهرک پیشاهنگی – شهرک گلدشت – شهرک جهازی‌ها – شهرک خاتم الانبیاء – شهرک ذوب آهن – شهرک شاهد – شهرک شهید رستمی – شهرک شهید مطهری – شهرک شیخ سعدی – شهرک فرهنگیان – شهرک نگارستان – شهرک وحدت – شهرک منظریه – شهرک یاس – شکرآباد – عظیمیه (شهرک رسالت) – فاز ۴ – فردیس – قزلحصار – قلمستان کردان – کوی امامیه – کوی بنفشه – کوی شقایق – کوی قائم – کوی کارمندان جنوبی – کوی کارمندان شمالی – کوی مدرس – کوی ولی‌عصر – کیانمهر – کمالشهر – گرمدره – گلشهر – گوهردشت (رجایی‌شهر) – رستاخیز محمد شهر – مهرویلا – مهرشهر – ماهدشت – نوروزآباد – همت‌آباد – وسیه – وهرجرد – ویان – اشتهارد – شهرک طالقانی – باغستان – بنیاد(۳۵۰ متری) – شهرک ظفر – کوهپایه – شهرک احسانی نژاد۲ – شهرک کوثر – ۴۵ متری گلشهر —————————*-*-*————————— نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران – غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران – جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران – استان البرز و شهر کرج می باشد —————————*-*-*————————— نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران – استان البرز(کرج): تجریش – پونک – ونک – پاسداران – شهرک غرب – صادقیه – تهرانپارس – انقلاب – ولیعصر – مولوی – شوش – شهرری – مرکز شهر کرج – حصار نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر- ورامین – فیروزکوه – دماوند – بومهن – اسلام شهر – رباط کریم – پردیس و … خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد نوشته های مرتبط نقاشی ساختمان مناطق مختلف استان تهران و البرز نقاشی ساختمان کرج – نقاشی ساختمان در استان البرز نقاشی ساختمان در شرق تهران – شمال شرق- جنوب شرق نقاشی ساختمان در غرب تهران – شمال غرب – جنوب غرب نقاشی ساختمان در جنوب تهران – جنوب غرب – جنوب شرق و شهرریhttp://naghashi.org/

 نقاشی ساختمان در کرج

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: تزئینات, تزیین بالای شومینه, تهران, خانه, خونه, داخلی, در, درب, دنیا, دیواری, رنگ, رنگهای, رنگهای بدون بوی آکرولیک, روز, روشویی, روغنی, رولکس, زنگ, ساختمان, سایت, سایت نقاشی ساختمان, سنگ رویه کابینت, سنگ مصنوعی, سیلروکیلر, شیشه, صنعتی, ضد, طرح کاغذ دیواری, غـــــیره, فلزی, فوری, کالر, متین, مجری, محمدی, مخصوص, منزل, مولتی, نصب و رنگ گل و ابزار, نصب کاغذ دیواری, نقاش, نقاشی, نقاشی, نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان آقای هوشمند, نقاشی ساختمان محمدی, نقاشی ساختمان هوشمند, نقاشی ساختمان هوشمندان, نقاشی ساختمان هوشمندها, نقاشی ساختمان هومشند, نقاشی ساختمان کرامت, نقاشی ساختمان کرامت هوشمند, نما, نماسنگ با زیر ساخت, نمونه سایت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393
تفاوت نقاشی ساختمان با رنگ روغني و رنگ اکریلیک

تفاوت نقاشی ساختمان با رنگ روغني و رنگ اکریلیک

مقایسه رنگ روغنی با رنگ اکریلیک

رنگ روغني يا اكرليك؟ رنگهای روغنی که قدمت تاریخی بیشتری دارند در دید کلی قابلیت شستشوی بیشتری نسبت به رنگ اکریلیک دارند اما ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار كم تا مدتي مي‏تواند بدون ايجاد عارضه‏اي در بدن باقي بماند ولي با بالا رفتن تدريجي غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ هاي اوليه مسموميت به شكل احساس ضعف و خستگي، درد شكم و اسهال، تحريك پذيري و عصبانيت، ‏اختلال در يادگيري، سردرد و اضطراب و بدخوابي و كم خوني ظاهر مي‏شود. ‏هرچه رنگ ديوار قديمي‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بيشتر است. رنگهای اکریلیک که پایه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشك شدن سريعي دارند و در هنگام خشك شدن چون حلال اب است موجب مسوميت نمي شود.

رنگهای روغنی به مرور زمان زرد می شوند و تغییر رنگ می دهند اما رنگهای اکریلیک همیشه ثابت و بدون تغییر می مانند. زمان خشک شدن رنگهای اکریلیک حدود یک ساعت می باشد اما رنگهای روغنی یک روز طول می کشند تا خشک شوند. رنگهای اکریلیک بوی مناسب تري و قابل تحملي نسبت به روغني دارند.همچنين هزينه رنگ هاي روغني بيشتر است.

رنگهای اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگهای روغنی هستند.شركت رنگ و كاغذ ديواري نيلي با استفاده از سيستم تينت (تركيب)رنگ كامپيوتري اجراي اين رنگها را ساده تر كرده و با استفاده از 16000طيف رنگي كاليته هاي متفاوت دامنه رنگي را بالا برده و تنوع بيشتري را براي مشتريان فراهم مي كند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر یا از سایت زیر استفاده کنید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری, جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان, اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393
انجام نقاشی ساختمان در تهران

تغییرات – بازسازی و تعمیرات ساختمان

انجام کلیه خدمات بازسازی – مرمت انجام کلیه خدمات بازسازی – مرمت – نوسازی و تغییرات ساختمان و گچکاری – گچ کاری و دیگر خدمات بازسازی – نوسازی و تغییرات ساختمان و گچکاری – گچ کاری و دیگر خدمات بازسازی

http://naghashi.org/

تغییرات و بازسازی ساختمان

 تخریب- بازسازی – تعمیرات – تیغه کشی-کاشی کاری- سنگ کاری- گچ کاری-گچبری- لوله کشی- قیر گونی- سیم کشی – برق کاری- کاغذ دیواری- پارکت- آنتیک کاری- تاسیسات- تاسیسات الکتریکی – تاسیسات حرارتی – آسانسور-  ایزوگام- سقف کاذب – جوشکاری- پکیج – کولر – دکوراسیون

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه, 
خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی 
ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ 
پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب 
های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel , 
naghashi sakhteman

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه, خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel , naghashi sakhteman ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393